اصحاب نیوز

اصحاب نیوز

سیاسی٬ فرهنگی٬ مذهبی
اصحاب نیوز

اصحاب نیوز

سیاسی٬ فرهنگی٬ مذهبی

دستگاه دیپلماسی حق چنین خیانتی ندارد

 انتقاد زاکانی و توکلی از سفر شاه اردن به ایران

شاه اردن توسط رئیس دفتر رئیس جمهور امری خطا و مبتنی بر تحلیلی غلط صورت گرفته است زیرا امروز که انقلاب های مردمی در منطقه طومار رژیم های وابسته را می پیچد و این لکه های ننگ را از دل کشورهای اسلامی می زداید...

ادامه مطلب ...

انتقاد حاج منصور از انتصاب یارانه به امام زمان

پول مردم و بیت المال را ببینید چه طور دارند خرج می کنند! می آیند و ۵۰ میلیون و ۱۰۰ میلیون به حساب امام جمعه ها می ریزند البته آنها هم عودت می دهند ولی باز دوباره به طریقی به حسابشان می ریزند! تو، رییس دفتر رییس جمهوری؟! یا بنگاه معاملات ملکی داری؟! ادامه مطلب ...

گدایی مجری لوده صداو سیما در «صدای آمریکا»

مجری لوده و لمپن سابق سیما، برای ورود به صدای آمریکا به بیان دروغ های مضحک و گل درشت متوسل شده است.
سید محمد حسینی در گفت وگو با صدای آمریکا، مرگ سیامک علی قلی- مجری سیما- را که سالها پیش در اثر بیماری روی داد، مشکوک جلوه داد. ادامه مطلب ...

ارتش عربستان در بحرین دخالت کند، از ایران کمک می‏گیریم

جریانات معترض بحرینی که غالبا از گروه‎های اسلامی گرا و شیعی به حساب می‎آیند، در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر احتمال حضور نظامی عربستان در بحرین برای سرکوب اعتراضات مردمی، از احتمال درخواست کمک از ایران برای پاسخ به این مداخله سخن گفتند. ادامه مطلب ...

انتشار بخش‌هایی از گفت‌وگوهای خاتمی و مبارک در دیدار سال 86

مبارک به خاتمی: شما صدای عقلانیت و اندیشه در دنیای اسلام هستید/  
خاتمی: هر موقع بیائید در ایران از شما استقبال می‌کنند
صادق خرازی می‌گوید "مبارک گفته بود حتماً می‌خواهد با خاتمی خصوصی ملاقات کند و سپس عصر همان روز برای شرکت در اجلاس سران اتحادیه عرب عازم ریاض بود. به خاطر این ملاقات افتتاحیه اجلاس را که قرار بود ساعت 9 باشد عقب انداخته بودند و به ساعت 11 موکول کرده بودند."

 

ادامه مطلب ...

عوامل پشت پرده فتنه 18 تیر + اسناد

یکی از مسائلی که سبب شد تا دستگاه قضایی نتواند به طور کامل و شفاف با عاملان و مسببان آشوب ۱۸ تیر برخورد کند، حضور فعالان و برنامه‌ریزان این حوادث در بدنه دولت و کادر اجرایی نظام بود؛ چرا که در آن دوره دولت اصلاحات بر سر کار بود و بسیاری از اعضای دولت نه تنها تلاشی برای خاموش کردن زبانه‌های آتش فتنه نمی‌گردند، بلکه با اقدامات خود به حمایت مادی و معنوی از آشوبگران نیز می‌پرداختند. 


ادامه مطلب ...

رسوایی پسرقذافی و یک هنرپیشه اسرائیلی + عکس

یک روزنامه صهیونیستی از رابطه پسر معمر القذافی با یک بازیگر زن اسرائیلی خبر داد و نوشت: مشخص نیست در بارها ملاقات مخفیانه این دو در ایتالیا چه گذشته است.

ادامه مطلب ...

وقتی قطرات خون شهدای فتنه بر ران کروبی هم چکید + عکس

چکیدن یک قطره از خون رأس مبارک حسین(ع) بر پای ابن زیاد در سال ۶۱ هجری، بر پای این ملعون دملی چرکین نهاد که تا آخر عمر آزارش می داد. نظیر همین صحنه را گویا ۱۳۷۰ سال بعد نیز باید به چشم ببینیم. آن هنگام که دملی بر پای شیخ فتنه گران می روید و شاید این دمل حاصل چکیدن خون شهدای فتنه است.

 

ادامه مطلب ...

جزئیات بازداشت و باز هم آزاد شدن فائزه هاشمی +عکس

در عین حال، مشخص نیست چرا در حالی که بازداشت‌شدگان روز 25 بهمن قرار است فعلاً دربند باشند و حتی ممکن است تعطیلات سال جدید را نیز در بازداشت به‌سر ببرند، فائزه هاشمی با سابقه حضور فعال در تجمع‌های غیرقانونی، برای دومین بار بازداشت و به فاصله چند ساعت آزاد می‌شود که این البته می‌تواند درس عبرتی نیز برای فریب‌خوردگانی باشد که به امید افرادی مانند او به صحنه ناآرامی‌ها می‌آیند و سپس گرفتار می‌شوند. 

ادامه مطلب ...

ناگفته‌های پرونده ساواک موسوی و تحرکات تحمیلی او بعد از انقلاب

موسوی در انتخابات نتوانست مردم را در ریاست بر جمهور نمایندگی کند و این برای اولین بار در حیات 40 ساله سیاسی موسوی بود که فرصت طلبی‌اش ناکام مانده بود. پس پیشنهاد آقازاده‌ها و خانم‌زاده‌ها را پذیرفت و فاز دوم براندازی را شروع کرد. مهدی و فائزه زمینه را برای نشان دادن تجلی واقعی موسوی فراهم کرده بودند.
ادامه مطلب ...