اصحاب نیوز

اصحاب نیوز

سیاسی٬ فرهنگی٬ مذهبی
اصحاب نیوز

اصحاب نیوز

سیاسی٬ فرهنگی٬ مذهبی

مسعود رجوی به کما رفت

این خبرنگار کانادایی گفته است که رجوی مصرانه تقاضای دیدار با اوباما رئیس جمهور آمریکا را داشته که با آن موافقت نشده است.

پس از دیدار چندی قبل سرکرده گروهک تروریستی منافقین با مقامات آمریکایی خبرهای ضد و نقیض بسیاری درباره مسعود رجوی به گوش می رسد.

به گزارش خبرنگار سیاسی پرچم: بنا بر اظهارات یک خبرنگار کانادایی مقیم فرانسه مسعود رجوی طی هفته های گذشته دیداری با مشاور اوباما در یک کشتی تفریحی در کرانه منطقه لوند شهر کین که از بندر پورت اسموت انگلستان عازم بوده داشته است .
هرچند این خبرنگار کانادایی پس از افشای این خبر درباره محتوای این دیدار سکوت اختیار کرد اما با این حال وی گفته است که رجوی مصرانه تقاضای دیدار با اوباما رئیس جمهور آمریکا را داشته که با آن موافقت نشده است.

از سوی دیگر در طی روزهای گذشته رسانه های منطقه کردستان عراق اقدام به انتشار خبری کرده اند که بر پایه آن سرکرده گروهک تروریستی منافقین در وضعیت بسیار نامناسب جسمانی به سر برده و در روزهای گذشته تحت مراقبت های ویژه پزشکی - کما - قرار گرفته است. به نوشته این رسانه ها مکان نگهداری رجوی تحت تدابیر شدید امنیتی قرار دارد.

گفتنی است که پس از حمله آمریکا به عراق تا مدتها از رجوی خبری منتشر نمی شده تا اینکه برخی رسانه های منطقه ای از اقامت وی در اردن و تحت نظارت پادشاه این کشور خبر دادند که با آرام شدن اوضاع وی در منظر عمومی رویت شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد